středa 29. července 2009

Plněné papriky na zelenině





Plněné papriky na zelenině: do velkého pekáče na trošku oleje či sádla dám na kolečka cibuli a zasypu mraženou zeleninou (hrášek, mrkev, kukuřice). Na to poskládám naplněné papriky (nepředvařené) a zaleju 1 litrem sladkého kečupu - přislazuji ještě. Peču v troubě na 180-200 st. cca 1 - 1 1/2 hod (dle velikosti paprik), podlévám slabě vývarem z masoxu, nebo hov. bujónu. Občas kečup se zeleninou promíchat - rádo se přismahne.

Mletá do paprik: směs hovězího a vepřového (1/2 kg), 1 sáček uvařené rýže, 2 vejce natvrdo - pokrájet, cibuli, česnek, koření do mletých mas, 1 vejce syrové, trochu odsypáno ze zmražené zeleniny pro barevnost, strouhanku
Podávám s bramborem.

Obměna: dělá můj muž a je to skvělý - ale více pracné.
Vše, jak plněné papriky, jen ještě pro chuť přidává plněné zelné listy (předvařené) a část zelných listů přidává k podkladové zelenině. Podlévá vývarem ze zelných listů.

Já jsem původně plněné papriky dělávala jak moje mamka - naplnit a osmahnout na pánvičce, bez omáčky.
Tuto variantu se zeleninou mě naučil můj muž a jsou opravdu skvělé - doporučuju.

Žádné komentáře:

Okomentovat